Перейти к публикации

Call Of Duty: Black Ops 2


Puhlic
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

просто так ничего не делается. а игроков таких полно, их просто на пабе мало

 

 

меня выгнали из нхн, говорят играть не умеешь, все время в минусе, матчи нам сливаеш(

 

и где именно их полно ?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

и где именно их полно ?

на всяких гб, десерто, ну где там вся концентрация этих клоунов

 

кстати, там не дабл экспи а гавно, 2х только за медальки дают,а не за килы

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

на всяких гб, десерто, ну где там вся концентрация этих клоунов

 

кстати, там не дабл экспи а гавно, 2х только за медальки дают,а не за килы

так и в прошлый раз было

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Поэтому советую брать автоматическую снайперку и идти в хардкор хищника, 30к экспы с раунда запросто
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Поэтому советую брать автоматическую снайперку и идти в хардкор хищника, 30к экспы с раунда запросто

не проще фал тогда?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

не проще фал тогда?

Нет, не проще

У снайперки есть медали 1 выстрел, 1 труп (200 хр штука), а это обычно равно количеству твоих киллов со снайперки за раунд плюс орлиный глаз легко получать, за который дают по 500 хр за штуку

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

на всяких гб, десерто, ну где там вся концентрация этих клоунов

 

кстати, там не дабл экспи а гавно, 2х только за медальки дают,а не за килы

 

не острый троллинг :)я думаю ты прекрасно понимаешь после чего можно считать игрока клоуном и человека в целом :)

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Нет, не проще

У снайперки есть медали 1 выстрел, 1 труп (200 хр штука), а это обычно равно количеству твоих киллов со снайперки за раунд плюс орлиный глаз легко получать, за который дают по 500 хр за штуку

 

и ещё использовать прицел ACOG, с ним дистанция до цели для медальки Орлиный глаз меньше

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

у всех коннект говно просто? написано 70к играют, неконнектит никуда почти

 

п.с. самый прикол в том что я сейчас в каждой игре встречаю людей с тегом XBLD, может они запатчили нам локальный поиск? а то ищет пол года и ищет чаще всгое русских но коннект всё ровно в лоби говно, то желтый то зелёный но на повторах всё ужасно

Изменено пользователем AkkokaSystems
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

у всех коннект говно просто? написано 70к играют, неконнектит никуда почти

 

п.с. самый прикол в том что я сейчас в каждой игре встречаю людей с тегом XBLD, может они запатчили нам локальный поиск? а то ищет пол года и ищет чаще всгое русских но коннект всё ровно в лоби говно, то желтый то зелёный но на повторах всё ужасно

Та же проблема, никуда не коннектит, а если коннектит, то с 2мя палками

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

у всех коннект говно просто? написано 70к играют, неконнектит никуда почти

 

п.с. самый прикол в том что я сейчас в каждой игре встречаю людей с тегом XBLD, может они запатчили нам локальный поиск? а то ищет пол года и ищет чаще всгое русских но коннект всё ровно в лоби говно, то желтый то зелёный но на повторах всё ужасно

Мне бы хоть одного встретить с клан тегом XBLD ,я был бы счастлив :(

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Та же проблема, никуда не коннектит, а если коннектит, то с 2мя палками

это ты DreamMSK чото там?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

/forum/style_images/icon_plus_1.gifpatch notes
New Features & Feature Improvements

Added support for Live Streaming in all Public Match playlists.
Added League Best from Season 1 to Player Card.
If you played in multiple series and/or multiple teams then your highest division and rank will be displayed. The League Best will span all seasons. If you finish with a higher division rank in Season 2 then your new League Best will be displayed after Season 2.
Added a Cumulative Daily Pool instead of a Weekly Pool in League Play. 200 Rank Points are added to a player’s pool every day. Points that are not used are rolled into the next day.
Added 2 new pages to the Combat Record (the Combat Summary and Medals).
Implemented sorting of Medals in the After Action Report.
Lowered HUD threshold for the "low health" overlay to increase player’s awareness of low health.
Added a “Go to Top” button for the League Leaderboard.
Issues Addressed

Matchmaking modified to never return games outside of player’s own continent, unless the Connection Type in Search Preferences is set to “Any”.
Addressed an issue where the UAV would not trigger if called in while aiming down sight.
Addressed an issue where the Master Demolition challenge did not unlock when the requirements were complete.
Addressed issue with the headshot sound not playing in final Killcams and Theater Demos.
Fixed an issue in League Play where “Career Wins” for a Series were not displayed during placement in the Lobby Career Overview.
Updated the After Action Report in League Play so that bonus points are not summed with the ladder points in points earned for the match.
Removed the ability to make dual wield attachment combos in Elite Create a Class and addressed an issue where these classes were appearing as missing in game.
Corrected mode description message displayed on YouTube when Live Streaming Public Match Core game modes.
Stocks on SMGs no longer allow a player to move faster while ADS than when moving normally.
Shotgun crosshairs will no longer turn red if an enemy is out of the shotgun’s maximum damage range.
Fixed an issue where bullets would not fire straight immediately after aiming down the sight while moving at the same time.
Improved turret tracking to eliminate false positives when checking line of sight.
Turrets now have smoother tracking when targeting players.
Improved bot pathing on multiple maps.
Current League Info is now getting updated properly in the Player Identity.
Manual sorting on League Teams removed as the results are now returned correctly.
Improved the Scoreboard to make friend Playercard information more accessible.
Addressed multiple UI issues.
Players can no longer earn credit towards a Prestige Equipment challenge through “friendly” flashbangs, concussions, and shock charges.
Fixed Select Fire weapons reverting back to their default fire method when using certain Scorestreaks and not calling them in.
Addressed an exploit where the game allowed access to the Custom Games Settings while believing the game was Public Matchmaking, allowing XP.
Fixed UI errors when linking Live Stream.
Score and points are no longer awarded if a player destroys their own turret in Hardcore FFA.
Improved image alignment when Stereoscopic 3D is enabled.
Addressed an issue where players were able to plant numerous Assault Shields.
Addressed an issue where the Stealth Helicopter was able to drop below the map in Drone.
Players are no longer able to get infinite Black Hats by immediately using another Black Hat.
Addressed an issue where it was possible for a player to equip two Assault Shields at the same time.
Players Spectating a One in the Chamber game no longer earn Survivor Bonus Points.
A player can no longer earn Medals for multi-kills if they continue to kill quickly after dying and re-spawning.
Various minor map fixes were made across multiple maps.
Gameplay Balancing

Scorestreaks:

Death Machine: 3 hit kill range increased.
Dragonfire: health increased, gun spread reduced.
AGR: ground speed increased, reduced machine gun close range damage.
Warthog: reduced missile delay.
Lodestar: reduced missile speed and AOE radius.
Swarm: drone re-spawn delay increased.
Perks:

Hard Wired: Players with hard wired are now completely unaffected by EMP grenades.
Equipment:

Trophy System: increased range.
SMGs:

All + Silencers: reduced range.
Assault Rifles:

All: reduced idle sway.
M27: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, increased 4-hit kill range.
Type25: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
SCAR: reduced amount of bullets to headshot kill at all ranges, slightly reduced maximum hip fire spread.
SIG556: penetration increased from medium to large, increased maximum number of bullets to kill at long distance and reduced burst delay.
TAR21: increased 3-hit kill range.
SMR: slight increase to damage so that 2 hit kills can still happen with minor penetration, headshot multiplier increased at long distance.
FAL OSW + Select Fire: increased recoil.
FAL OSW: increased hip spread.
LMGs:

All: ADS in and out time reduced.
Shotguns:

SRM1216: slightly increased short range damage.
Pistols:

Executioner: increased medium range damage.
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

пагни, кто шарит, в старых частях кода добавляли престижи с паками новых карт?

а то с мастером престижа будет уже скучновато играть(

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

а то с мастером престижа будет уже скучновато играть(

можно все скинуть до первого уровня и начать заново

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

ребят за левые поинты реально сделать себе сизон пасс??? извините , спрашивали уже наверное.

ненашёл

 

 

просто пришёл к тому что офф поинтов сизон пасс не стоит...для этой игры

Изменено пользователем l3ga
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите в него для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!

Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.

Войти сейчас
 Поделиться

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...