Перейти к публикации

GTAIV (Флудильня)


vegas99
 Поделиться

Рекомендованные сообщения

извините не мог не удержаться и не запостить сюда)))

баш читал щас

и со смеху аж под стол сполз))))

 

"Значит в союзе у ментов не забирали табельное оружие после смены...Так вот картина, абсолютно реальная, 77-й год, Житомир, мент возвращается домой, часиков в 11 вечера, проходит через арку, во двор дома. В арке тусуют 2 гопа и подруга, у одного из гопов в руке ножик и он так мило говорит: 'Ей, мужик, постой, ты срать не хочешь? Ну мент прикинув ситуацию: 'Хочу'

Гоп:'Снимай трусы и сри'.

Мент молча садится, смачно высерается, вытерает жопу платочком... В это время гопы дико ржут, подруга попутно в экстазе от крутости типов. Мент встает, одевает штаны, отходит немного, осматривается нет ли кого поблизости, достает макар, подходит к гопам: 'Ребят,а вы жрать не хотите?'

 

*чвакание 3-х ртов,занавес*"

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

извините не мог не удержаться и не запостить сюда)))

баш читал щас

и со смеху аж под стол сполз))))

 

"Значит в союзе у ментов не забирали табельное оружие после смены...Так вот картина, абсолютно реальная, 77-й год, Житомир, мент возвращается домой, часиков в 11 вечера, проходит через арку, во двор дома. В арке тусуют 2 гопа и подруга, у одного из гопов в руке ножик и он так мило говорит: 'Ей, мужик, постой, ты срать не хочешь? Ну мент прикинув ситуацию: 'Хочу'

Гоп:'Снимай трусы и сри'.

Мент молча садится, смачно высерается, вытерает жопу платочком... В это время гопы дико ржут, подруга попутно в экстазе от крутости типов. Мент встает, одевает штаны, отходит немного, осматривается нет ли кого поблизости, достает макар, подходит к гопам: 'Ребят,а вы жрать не хотите?'

 

*чвакание 3-х ртов,занавес*"

254093[/snapback]

интересно посмотреть реакцию девки =)))

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

А не кто не знает сколько будети стоить простая версия (лицензия) Желательно поточнее )))

Зарание спс

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

интересно посмотреть реакцию девки =)))

254142[/snapback]

так она же тоже чавкала :lol:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

А может геймертаг? Изменено пользователем Mr.Evil
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

сам ищю два года уже!!!!

нигде не видел(((

254045[/snapback]

http://thepiratebay.org/tor/3941439/Sunday...n_Majesctics_(S

И где ты его искал?

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Да пох...понять то можно?

 

Всё..Лажа...Мой провайдер намутил чёто и МТУ снизилось-терь в лайв мне ход закрыт, пока они всё на свои места не вернут :(

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Да лана вам =)) люди уже играют в гта 4 ! =)

http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2008/04/GTA%20Prank/runningvp8--article_image.jpg

и насчет коробки это вранье ! вот оффициальная коробка гта 4 !

http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2008/04/GTA%20Prank/geeteaayeforeboxrr2--article_image.jpg

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Я чуть не поверил! Вот молодцы! Посторались!

254278[/snapback]

Вообщето это оффициальная коробка уже) Все что было ранее фейк !

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

http://static.gamesradar.com/images/mb/GamesRadar/us/Features/2008/04/GTA%20Prank/geeteaayeforeboxrr2--article_image.jpg

254269[/snapback]

Да афигенно,даже не отфотожопенно,тру

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Вообщето это оффициальная коробка уже) Все что было ранее фейк !

254292[/snapback]

Ааа! Ну тогда ладно верю, верю! ;) :lol:

 

Наверно просто много коробок из под кейна осталось и они решили сделать так, ну штоб денег сэкономить! Ну в серавно кто в этот шлак играть будет?! Так ведь??

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Variety's Ben Fritz recently sat down with the ever-elusive Dan Houser to discuss the finer things in life (this, of course, includes Grand Theft Auto IV). The article is yet another addition to Fritz's (relatively) extensive work covering all things Rockstar, and it's admittedly quite a hefty lump of text.

 

From the article:

 

"...imagine him talking in his British accent as I present some extended excerpts from our interview. And when I say “extended,” I mean “extended.” This isn’t everything, but it’s a lot. Frankly, I just think everything in here is really interesting and worth sharing. I’ve got him talking why “GTA IV” is the first truly original game in the series, why storage capacity is more important than console power, why Rockstar doesn’t make first person games, why he doesn’t want to make a “GTA” movie, why he considers the upcoming episodic content an “experiment,” what he has to say to critics of “GTA’s” sex and violence, and why he thinks his games deserve to stand beside movies, not other videogames (amongst many other topics)."

 

If you're willing to dive into it headfirst, feel free to go ahead -- it's definitely a great read. For everyone else, we've tossed together a summary of some key GTA IV bits from the interview:

* GTA 3 through San Andreas focused on removing restrictions; GTA IV focuses on implementing things that make sense for the location or for the character.

* In GTA IV, Rockstar aims to recreate the feeling of jumping from GTA 2 to GTA 3. It's not just an improvement; it's something completely different. GTA 2 to GTA 3 was 3-D; GTA 3 to GTA IV is a phenomenal increase in detail.

* Physics in GTA IV make the game feel more alive; greatly improved graphics make emotions easier to convey. It's all about making the game more natural.

* The story reflects the gameplay. The more realistic the game looks and feels, the more realistic the story can be.

* Rockstar's dream with their games is to always make everything a flowing, completely integrated experience.

* The development process for GTA IV was professional yet unstructured. The team hasn't really changed since GTA 3, so the process is largely intuitive.

* The original Liberty City (from GTA 3) was never meant to imitate New York City; it was just "vaguely East Coast-ish".

* As with previous Grand Theft Auto titles, extensive research was done to capture the true essence of New York City.

* When coming up with the concept of Niko, Rockstar wanted someone that was tough yet foreign; he's both battle-hardened and innocent at the same time.

* It took approximately six months to come up with a rough design of what represents New York City. Actually building that representation of New York (Liberty City, in this case) took years to complete.

* As the city is created, the story begins to develop with Dan bouncing ideas off of Sam and Leslie Benzies. The story begins to be developed, artists start to work on the characters, and the designers begin to break down the story into missions.

* Developing the actual Grand Theft Auto experience is a daunting task; although the game isn't linear, Rockstar sets it up in such a way that any given situation is predetermined. From the article: "We know where you can move around the map. We know when you can unlock everything. So although the thing to you playing game is non-linear because at any point you might have 15 things you can do, we can track on a huge multi-tiered doc, where you can be. So we know at that point can’t see other things. We’re trying to tell a story, design a videogame and take you on a trip around the world all at the same time."

* While San Andreas and Vice City took influence from films, GTA IV does not. With the Rockstar team being based in New York City (and much of the team having lived there their entire lives), it makes more sense to base the game off of their own first-hand knowledge and experience of the city.

* The main reason that we haven't seen multiplayer Grand Theft Auto in the past is technical limitations; the hardware just couldn't handle the strain that a full GTA multiplayer experience would dish out.

* For GTA IV, the multiplayer experience isn't meant to be revolutionary or completely innovative; it's simply meant to be the best multiplayer GTA experience possible.

* Multiplayer recreates moments while singleplayer creates narrative; it's all a very cinematic experience.

* The storytelling experience in GTA IV is far beyond anything we've seen in any Grand Theft Auto title to date.

* When we look at Niko's situation in GTA IV, we see him as a serious individual with problems that he most overcome; the world that he's stuck in, and the issues of those around Niko, are considerably ridiculous by comparison. It's this tone that defines the game.

 

There's far more to the interview than what has been outlined above, including some history behind the Grand Theft Auto team, the creation of GTA 3, and more. Dan also touches on the Take Two controversy, stating the following:

 

"There’s been so much drama over so many years and we’re still here. I guess we’re reasonably immune to it. Sometimes it gets irritating and sometimes you feel bad for the people involved because things get out of control.

 

There have been so many CEOs since I worked here, some were fantastic and some not so. But it never stopped us and I don’t think it’s going to. I’m so used to it I can’t imagine any other environment. If I freaked out every time this is going on, we wouldn’t be coming up on 10 years. There must have been 20 dramas in that time. It’s what I associate with being in America: corporate drama.

 

The one thing that whoever is in charge of Take-Two has been cool about is understanding that we do good job of running Rockstar."

 

I must sound like a broken record by now, but as always, you can discuss the interview on our forums.

Переведёт кто?

Изменено пользователем SPLATT
Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Ниче особенного в новости, просто девелопер рассказует как велась разработка игры.

 

А насчет выложенных ранее фоток с трушной гта4, как я понял это будет первая игра работаюшая при выключенном боксе! Вот так, аплодисменты Рокстар! :D :D :lol:

Ссылка на комментарий
Поделиться на других сайтах

Гость
Эта тема закрыта для дальнейших сообщений.
 Поделиться

  • Сейчас на странице   0 пользователей

    • Нет пользователей, просматривающих эту страницу.
×
×
  • Создать...